читы для call to arms gates of hell ostfront

risunok devushka osen derevya listya dozhd dom 53797 1280x720 Игры для детей

Cheat Menu / Читы для Call to Arms (CtA — 1.228.0) (v22.03.2021)

T4Qyos2

Просмотров: Комментариев: Скачали: 15361

45

3114 Статус: Последняя версия -1) _uWnd.alert(‘Вы уже оценивали данный материал!’,’Ошибка!’,); else <_uWnd.alert('Вы успешно оценили! Обновите страницу, чтобы увидеть результат.','Успешно!',)>;>);»> +20

— адаптирован для новой версии игры.
— различные фиксы.

Чит мод для игры Call to Arms версии 1.228.0. Добавляет все фракции в табло, различные функции и так далее, работает в каждой миссии в игре.

Что это в целом:
— внутриигровое меню для создания отрядов.
— поддерживаются все фракции: США, GRM, повстанцы, Россия, UAF, Германия.
— все отряды, доступные в общем режиме завоевания.
— настройки игры, позволяющие пополнить запасы ваших юнитов или сделать их непобедимыми.
— создавать вражеские юниты выбранной фракции.
— создавать места размещения для выбранной фракции.

Как это использовать:
— загрузите миссию и щелкните значок справа с надписью «Cheat Menu»
— по умолчанию выбрана фракция США, или вы можете выбрать фракцию, которая вам нравится
— откройте меню пехоты, наземной техники или воздушной техники, чтобы получить доступ к выбору доступных юнитов
— щелкните значок, а затем щелкните землю, чтобы создать отряд пехоты или транспортного средства.

Миссии, которые уже используют меню:
— некоторые миссии, такие как первая миссия в Германии, будут добавлять дополнительные значки вверху.
— прокрутите вниз, чтобы получить доступ к значкам меню читов.
— значки миссий остались нетронутыми.

Создание юнитов врага:
— пехота и наземная техника
— четыре типа волн: пехота, легкие / средние / тяжелые бронетранспортеры
— использует ранее выбранную фракцию
— все типы имеют три волны, при этом техника разная для каждой волны
— позволяет вам последовательно создавать все четыре типа волн.

Размещение:
— большинство размещений доступны и содержат как минимум дважды доступные боеприпасы
— 2b11 размещения не были добавлены, поскольку доступны минометы 2b14
— доступны в меню транспортных средств

Источник

Cheat for Conquest mode / Читы для динамической кампании (CtA: GoH — 1.014.0) (v16.08.2021)

T4Qyos2

Опубликовал материал: Ghosteron 00145643 Версия: 16.08.2021 fl kf multi t 2 Просмотров: Комментариев: Скачали: 1662

1

294 Статус: Последняя версия -1) _uWnd.alert(‘Вы уже оценивали данный материал!’,’Ошибка!’,); else <_uWnd.alert('Вы успешно оценили! Обновите страницу, чтобы увидеть результат.','Успешно!',)>;>);»> +6

— адаптирован для новой версии игры.

Этот мод изменяет значения для динамической кампании (все сложности), эти значения включают;

999,999 MP и AP (получение 9,999 MP и 99,999 AP за победу или поражение в битве)
999 очков исследования (получение 10 за победу в битве или 1 за поражение в битве)
99,999 CP (получение 99,999 в секунду в битве)
9,999 SP (получение 999 за победу в битве или потери)
Максимальный размер армии увеличен до 9999 за этап (1-5).
Это влияет как на немецкую, так и на советскую армию.

Источник

Подпишитесь, чтобы загрузить
Cheat Menu

ico dialogue close

Cheat Menu for campaign missions

What is it:
— in-game menu to create units of your choice
— all factions supported: USA, GRM, Rebels, Russia, UAF, Germany
— all units that are available in general conquest mode (no infantry with trucks)
— game tweaks to allow resupply your units or make your units invincible
— create enemy units of selected faction
— create placements for selected faction

How to use it:
— load a mission and click icon on right side which says «Cheat Menu»
— by default USA faction is selected, or you can select faction you like
— open infantry, land vehicles or air vehicles menu to access selection of avaiable units
— click on icon and then click on ground to create infantry squad or vehicle

Missions that already use menu:
— some missions, like first germany mission will add additional icons on top
— scroll down to access cheat menu icons
— mission icons are left intact

Game modifiers:
— ammo resupply for whole map (enemies included)
— make your units invincible
— fully repair player vehicles
— create ammo resupply point containing variety of weapons
— call in artillery strike
— delete all spawned units
— AI mode off or on, applicable only to newly created units
— six environment selections to experience: day, night, dusk, dawn and their combinations

Create Enemy units:
— infantry and land vehicles
— four types of waves: infantry, lightly/medium/heavy armored units
— uses previously selected faction
— all types have three waves, with vehicles being different for every wave
— allows you to spawn all four types of waves in succession

Placements:
— majority of placements are available and contain at least twice available ammunition
— 2b11 placements were not added since 2b14 mortars are available
— available under vehicles menu

Inventory Modifications:
— able to make infantry drop their weapons, or gain a new weapon or ammo
— weapons from all categories are supported (limited variety): SMG/AR, machine guns, sniper rifles, grenade launchers
— one shot AT rocket launchers
— grenades, medkits
— meant to outfit squads with same weaponry
— mostly works (90%) due to game limitations

Ever wanted to have a bigger gun? Not shooting those pesky GRM guys up to your full potential? No worries. There is a menu just for such a need. Be it a bazooka guy, or a simple engineer, you can send them on a mission and not worry about them coming back. You have unlimited supply of minions.

Completing objectives too early? Running out of targets? Still keeping that grenade for a lucky kill? Now you can get targets on demand. Four varieties, suited for killing, maiming or simply enjoying how your units get slaughtered again and again. And if you really want to simulate war, you can get all waves to experience mini-conquest experience right in your campaign missions!

Источник

T4Qyos2

Опубликовал материал: Ghosteron 00145643 Версия: 1.013.0 fl kf multi t 2 Просмотров: Комментариев: Скачали: 841

27

227 Статус: Устаревшая версия -1) _uWnd.alert(‘Вы уже оценивали данный материал!’,’Ошибка!’,); else <_uWnd.alert('Вы успешно оценили! Обновите страницу, чтобы увидеть результат.','Успешно!',)>;>);»> +7

Обновление 1.013.0:

1.013.0:
Fixed online syncing of UseItem which was causing humans to become bugged when switching weapons or using items
Fixed online syncing of blasts

1.012.0:
Added fuel resupply to conquest
Added supplies resupply to conquest
Added mechanic resource resupply to conquest
Added anti-cheat measure
Added count to show in UI to fox hole and engineer trench
Added new DCG map Hills based on the MP map
Added new DCG map Shiryayevo based on the MP map
Updated Able::minimap applies to all units (not just AI).
Updated Steam SDK
Updated 25mm_72k penetration data
Updated conquest wave icons to improve visibility
Updated Unbroken (USSR 4th mission): Map and mission improvements Map and mission improvements
Updated vehicle selection circle graphic
Updated resupply radius circle graphic
Updated flag ID graphic
Updated FR localisation: updated MP translations
Updated 50% of panzer3_flamm and kht26 flamethrower ammo being from pre-filled in weapon, to be in tanks inventory so it can resupply ammo.
Updated MP and DCG Glushkovo: made bridge on the river ford larger to help large vehicles pathfinding
Fixed crash on vehicles with MG links not attached (still working on the issue)
Fixed mass of medic tent inventory item so it doesn’t coast so much to resupply in conquest
Fixed inventory for Mid War soviet Marine MG Assistant so helmet always spawns
Fixed crash on conquest load
Fixed obstacleID and volume thickness for univeral tractor x and xx models
Fixed online crash
Fixed online inventory sync issues
Fixed armor penetration for APBC projectiles at high impact angles (85-90°)
Fixed Engine deck armor for Ferdinand
Fixed bridge 206
Fixed «invalid mesh animation» error on sturmpanzer 4.
Fixed ZiS30 armor layout and patherID
Increased auto-resupply radius for fuel, ammo, and engineer trucks

Если вы долго ожидали игру которая повествует вам истории истории войны. Платформу которая позволит вам воспроизвести сражения. Вам не стоит больше искать, а настало время погрузится в Gates of Hell.

Источник

Call to Arms – Gates of Hell: Ostfront Cheats

1 723

Cheats

How to do Simple Modding / Cheat Mode

How to mod Gates of Hell’s files through Notepad++.

Requirements

Modding 0.mi Files Via Notepad++

1. Go to the game directory

3. Extract the 0.mi file you want to mod to anywhere such as your desktop

4. Edit the 0.mi file you want to mod via Notepad++

I modded the 0.mi file of the very first Russian mission.

For this, I edited the 0.mi file found in

map.pak > map > single > 01-rus > 1941_11_typhoon > 0.mi

How to Import Modded 0.mi file to the Game

1. Save all your changes to your modded 0.mi file

2. Use 7-zip / WinRar to open map.pak

3. Drag your modded 0.mi file to replace the original existing 0.mi file

PLEASE CREATE A BACKUP OF THE 0.MI FILE YOU ARE EDITING

How to Make Certain Infantry or Vehicles Invincible

Under certain “Entity” items or “Human” items is the line impregnability

Impregnability full = No damage taken

Impregnability harmless = Unsure

Impregnability disabled = Disables Invincibility

How to Control Friendly AI Soldiers

This is a simple edit

1. Press ctrl+f in Notepad++ with any 0.mi open

2. Use the replace feature

3. Find what “player 1”

4. Replace with “player 0”

5. Press Replace All

With this, all allied units will now go under your direct control

Player 0 = Player control

Player 1 = Allied control

Player 2 and so on = Enemy control, neutral AI, etc

How to Spawn More Infantry

1 724

For this, I will give an example

Within the 0.mi file, there are lines of code like this

From this, we can see a 122mm Russian artillery labelled as an “Entity” and various Russian soldiers labelled as “Human” afterwards.

This is simply one of the artillery pieces of the first mission that gets bombed by German planes and some of the men accompanying this artillery piece.

To spawn more of this specific artillery infantry, just copy and paste a “Human” into the 0.mi file.

Let’s say I would like to spawn more of the Human rifleman_3

I will now copy-paste this group of code to spawn more of him.

How to Spawn More Vehicles & Emplacements

I will give another example,

Say you want to spawn more 25mm AA guns.

Simply copy-paste this line multiple times and you will have multiple AA guns spawn in one location.

Basic Editing of Scripts / Triggers

This one I am least familiar with, but I found one value to easily edit.

For this, we will edit 0.mi so that we no longer need to bring wood to build the dummy artillery pieces

Simply find this line under

And change the value of wood to whatever you’d like

Источник

Поделиться с друзьями
admin
Сказочный портал
Adblock
detector